Gündüz döngü sıralaması nasıl olmalı . Beslenme-oyun- uyku mu yoksa beslenme-uyku-oyun mu. Yani bebeklerinizi emzirip mi uyutuyorsunuz gündüzleri yoksa uyanınca emzirip oynayıp emzirmeden mi uyutuyorsunuz. Ben emzirip uyutmaya çalışıyordum bu sefer memede uykunun çoğunu alıyo gazını çıkaramıyor ve uyuyamıyor. Uykudan uyanınca da zaten ağladığı için emziriyorum bu sefer araları çok yakın oluyor gibi. Diğer türlü emzirmesem aç olur uyuyamaz gibi. Siz nasıl yapıyorsunuz. 1.5 saatte bir uyuması gerekiyormuş zaman kısa. Döngüyü nasıl yapmalı.