2,5 aylık Bebeğim arabada uyanıkken hiç durmuyor 😔 uyandığı anda ağlamaya başlıyor ve mola yerine zor atıyoruz kendimizi sonra da uyuyana kadar binmiyor tekrar arabaya 😔 önümüzde iki defa 7-8 saatlik yollar var ve çok korkuyorum tavsiyesi olan var mı? Sizin bebekleriniz araba yolculuklarında nasıllar?