Asel20ava benim büyük kızıma 8 aylıktan beri bakıcı bakıyor, çok ilgili kızımda çok seviyor. Biz kızımı 2 yaşında kreşe yarım gün başlatacaktık, 2,5 yaş civarıda tam güne geçip bakıcıyı ile yollarımızı ayıracaktık ama ikinci bebek olunca bakıcıyı yollamadık. Korona da var diye kızımı kreşe de göndermedik. Ama 2 - 2,5 yaşından sonra çocuk evde enerjisini atamıyor. Bakıcının sürekli dışarı çıkarması lazım. Öğrenmeye de çok açıklar evde sürekli birinin ilgilenmesi yorucu oluyor çocuk da bi süre sonra odaklanamıyor sıkılıyor ve en önemlisi evde olmaktan sosyalleşemiyor. Bakıcı yetemiyor çocuğa hatta anne baba bile yetemiyor. Ama kreşte arkadaşları ile daha etkin öğreniyor. Enerjisini atıyor, bazı kuralları da öğreniyor. Biz 3 yaşında başlattık kızımı, farkettirdi kreş. Keşke korona fln demeyip daha erken yarım gün yollasaydım. Çünkü kreşe alışması da bir süreç… ama kreşte en azından çocuk görüyor. En ideali yarım gün kreş 3 yaşına kadar ama imkan yoksa da 2 yaşındaki çocuk için kreş daha iyi olur. Bakıcı gelecek çocuk alışacak siz alışacaksını, bi sorun olsa değiştirseniz fln uğraş da uğraş.