26 aylık kızım var hiç iştahı yok hiç düzgün birşey yemiyor sabahları zorla yumurta patates yediriyorum yanında domates salatalık yiyor yerse. Zeytin peynir asla yemiyor. Öğlen ve akşamları da yine zorla çorba içiriyorum bir de pirinç pilavı erişte makarna tavuk falan varsa yiyor. Yoğurt yer o da zorla tabi. Bunları hepsini zorla yediriyorum eğer yedirmesem aklına bile gelmez hiç acıktım demez zaten diyemiyor da 🤦♀️ yani kısacası bu şurubu duydum iştah açıcı boy uzamasına ve dikkat gelişmesine faydası oluyormuş kullanan var mı acaba faydasını gören