Aylincaliskan Kızlar 16 gün önce spinal sezaryen ile doğum yaptım ilk gününden bu yana kalan bel ve sırt ağrılarım devam ediyo kaburgalarımdaki ağrı geçmiyo bu kadar uzun sürmesi normal mi
Nihal42 Aylincaliskan cnm normal benim 4-5 qy sürdü. aslında hala var ama bayağı azaldı 8 aylık bebeğim.
Kediannesi1 Aylincaliskan normal canım sırt ağrım hala var en ufak bi iş yaptığım sabitle ağrı oluyor 10 aylık bebeğim
Ucansupurge Aylincaliskan 8ay oldu hala uzun süre ayakta kalırsam yada çok fazla yurursem belim sırtım ağrıyor
Lirikguzel 5 ay oldu doğum yapalı ne sırt ne bel ağrısı hiç çekmedim . Sadece tamamen iyileşmem 1 ayı buldu sonra eski hayatıma geri döndüm . Daha cok yeni doğum yapmışsınız ağrılar olması normal