Keremsmomm eğer tutacağınız kişi yarım gün de başka işe gitmiyorsa veya öğrenci değilse okula gitmiyorsa. Onun için tam zamanlı bir iştir bu. Çünkü yarım gününü size ayırarak, tam zamanlı bir işe girmekten feragat ediyordur. Bu sebeple bence yarım gün yarım maaş vermemelisiniz. Asgari ücretin ¾ü uygun olabilir