Dimitrina_kovaceva 2 ay önce gerçekten emziğinin ucunu ısıra ısıra koparttı. Sürekli bana bunları birleştir diye ağlıyordu. Dediğiniz gibi yanında birleştirmeye çalışıp olmuyor, kopmuş, diyorduk fakat bizi dinlemiyordu normal olarak. İlk gün böyle geçti o sıra sağlık sorunlarımız olduğu için hemen yedekteki emziği vermiştik. Fakat tekrar deneyeceğim teşekkürler👍