Deletedmom_109 01_10-2020 eşim bu durumu çok yaşıyor. Kullandığı spreyler var o rahatlatıyor. Alerjisi de var. Bence bir doktor gidin kullanabileceği ilaçlarla rahatlar inşallah. Çok geçmiş olsun
Muhasebeciana 01_10-2020 bizde ayni sekildeyiz ailecek kizimda oyle kizima surup kullaniyoruz daha onceki nezlesinden kalan surubu ama suan ismini hatirlayamicam kaynanamda duruyo cunku surup ben calisiyorum kizim orda aksamda kaynanamdan kizimi alirken icirip ciktigimiz icin orda duruyor ilaci