GmzSnn çok konu dışı ama çok merak ettim. 3 gün yol yazmışsınız, neden arabayla geliyorsunuz? Trafikte uzak ülkelerden gelen araçları görünce hep düşünüyorum, uçak varken neden araba.
Mhmtaff ben de bu yaz alacağım. Ama arkadaşların dediği gibi bebek için pek uygun değil. Ben 5buçuk yaşındaki oğlum ayaklarını uzatarak uyuyabilsin diye alıyorum. (çünkü yanında kardeşi dolayısıyla bir bebek koltuğu var)