her gece kendi kendime şu cümleyi tekrarlıyorum “ ikinci çocuğu istersen bu uykusuz geçen geceleri hatırla…”
bir tane oğluşum var o bana yeter. Onu adam gibi büyüteyim de… maddi manevi gücümüz de yetmez zaten. Bir de sürekli çocuk yaparsam ne zaman çalışıcam yani…