Bebeğim 5 aylık kış ayında doğduğu için hep kundak ve şapkayla uyuttum. Şimdide havalar ısınmaya başladı bırakmak istiyorum ama kundak ve şapka olmadan uykuya geçemiyor ağlıyor şapkayı gözlerine kadar çekip kundak yapınca 5 dk sonra uyuyor. Ne yapacağımı bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı nasıl bıraktınız kundağı….