Kızlar merhabalar 7 buçuk aylık kızım var doğumdan sonra gayet güzel kilom vardı 56 kiloydum şimdi 48 kiloyum ve asla kilo alamıyorum doktorum vitamin hapları da verdi kan değerlerime filan da baktırdık herşey normal ama bir türlü kilo alamıyorum sizin fikirleriniz varmı nasıl kilo alabilirim