NeslihanAyanolu aliağada özel muayenehane açıyormuş medicalle çalışmıycakmış artık,bende doğumumu medicalde yaptım ozaman sibel hanım gelmişti bebeğin ilk muaynesine kızımın sarılığı ileri seviyede olmamasına rağmen 2 kez kan aldırttı elinden morardı fln daha 2 günlükken,snra gonca hanıme gittik sarılığı yok denicek kdr az boşuna kan almayalım dedi.ozaman soğudum sibel hanımdan boşu boşuna hastanede yatırdı bide bizi bi gece