Semanurozgan Sütüm çok tanzikli geliyor artık yoruldum bazen geçiyor tekrar başlıyor kısır döngü gibi varmı çözümü bulan çok şey denedim ama nafile
lanadelmiyav Semanurozgan 14 ay olacak hala tazyikli oluyor ara ara. Ben emzirmeden önce biraz sağıp öyle emziriyorum bazen
UrasEgeBabysMom Semanurozgan Kucağımda emzirirken bebeğim üst üste boğuluyor. Yatarak emzirince hiç boğulmadan içebiliyor, sizde yanınıza yatırın kafasını memenize doğru çevirin birde o şekilde deneyin umarım sizde de işe yarar
Neslim123 Semanurozgan valla canım sağıp öyle vericen benim kızımın ciğerine süt kaçtı bu yüzden 1 hafta hastanede yattı o yüzden dikkat edin zor bir tedavi süreci oluyor
Neslim123 UrasEgeBabysMom bende öyle yapıyordum kızımın ciğerine süt kaçınca doktorlar çok kızdı bana bebek yatarak emdiği zaman yutarken zorlanıyormuş en doğrusu kucağımıza almak aman dikkat edin ben 1 hafta hastanede çok cektim çok zorlu bir tedavisi var
Minikelebekkk Semanurozgan koala pozisyonumu ne diyordu kuzum öyle emzirceksin bende yasamistim otur kanepeye biraz uzan al kucağına dik bir şekilde bide çok tazyikliyse önden biraz sağ ondan sonra emzir onunda faydası oluyor
Sherlock1180 Semanurozgan benim kizim sürekli boguluyordu doktorda bize diyet verdi 3 saat emzirmedim emzirecehimde de sagdim ondan sonra sütü verdim. Benim kızım 1 ayda 1.5 kilo alıyordu o yüzden diyet vermişti
Semanurozgan Sherlock1180 benimki o kadar almıyor haftada 150-250 Gr arası alıyor zar zor emen bir bebek zaten
Tubikkkkk Semanurozgan 4 aylık olduk hala tazyikli geliyor malesef ve hep boğazında kalıyor ben ne denediysem olmadı 😔
Semanurozgan Tubikkkkk herkes sütun çok diyor halbuki tanzikli gelmesiyle sütun çok olmasının bir anlamı yok millete bunu bir anlatamafim zaten zor emen bir bebek şimdi iyice sorun oluyor
Tubikkkkk Semanurozgan sütüm fazlalığı ile alakası yok hızlı akışlı geliyor malesef 😔 umarım geçer bir an önce
Asl90 Semanurozgan yatarak emzirin yada siz yatın sırt üstü bebeğinizi üstüneze koyarak emzirin tek çarası bu iki yöntem zamanla bebek güçlenecek daha rahat edecek gögüslerinizde alışacaktır benimki öyle oldu en azından