A_n_n_e Ben sezaryen yaptım normali bilmiyorum ama doğum yapmadan bu konuyu çok okudum araştırdım, genelde çoğunun toparlıyormuş 5 6 ay sonra eski haline geliyormuş daha dar olan bile var, ama o genişleme kalan da varmış beni baya korkutmuştu bu durum normal doğum açısından