Selinmom Bebegim 56 günlük gaz sancıları oluyor eczacı karnı bacakları sıcak olsun deniş ama hava çok sıcak şort tetiklermi sancıları şort giydirsem
Sarisin Selinmom bence hiç bişey olmaz endişe duyuyosanız ince bi çorap giydirebilirsiniz benimki doğar doğmaz tek zıbınla duruyodu ağustos doğumlu ve mersinde yaşıyoruz
Caglaa Selinmom giydirebilirsin ama belki ince bi corapta giydir. Ayaktan soğuk alınca sancilanirlar genellikle. Oyuzden ayağa dikkat et sadece.
Palestinianbride Selinmom Benim kızım 7.5 aylık ben dışarıya bile çıktığımızda en incesinden pijamasını mutlaka giydiriyorum bacaklar üşüdümü anında gaz yapıyor malesef
Selinmom Palestinianbride ya bende ondan korkuyorum işte yenice düzene girdi ağrıları çorabı bile bazen gece serin olunca çift giydiriyordum
Glitter Selinmom sort ve ince corap giydirin birkac gun sonra corabi da cikarirsiniz. Yavas yavas alisir