Bosch 1200 devir 9 kg mak 3 yıldır kullanmaktaym en küçük devirde bile çalıştırsam çamaşırlarım kırış kırış çıkıyo eşimin kazakları ilk yıkamada sanki on senelik kazak gibi rengi bozuluyo kumaşı yıpranıyo kırışıklıktan nefret ettim makineyi değiştircem imkan olsa bezdim bu marka olup memnun kalan varmı ya deterjan yumuşatıcı kırışıklık giderici hepsini kullandım ama nafile ben mi kullanmayı bilmiyorum anlamadım makine mi arızalı