Merhabalar kızlar
Bebeğim 58 günlük meme- mama olarak ilerliyorduk. Son bi kaç gündür meme reddi yaşadığımız için sadece meme olarak devam ediyorum artık( 3 gündür sadece meme). Meme reddi ortadan kalktı lakin ishal oldu 2 gündür. Çocuk doktorumuza randevumuz perşembe günü daha erkene randevu bulamadım. Bu durumu yaşayan var mı ? Sadece anne sütü ishal yapar mı?