Sssyyyaaa Rabbim büyüktür kuzum bana doktor ayaşasa bile engelli bu bebek demişti sonra genetik sknucu gelince kendide şok oldu bebek sapasağlamdı sadece yiyecek ekmeği yokmuş çok üzülmüştük 3 ay sonra oğlum süpriz yaptı geldi vardır bundada bir hayır dedik çok zor bi hamilelelik geçirdim doğuma kadar kan sulandırıcı iğneler erken doğum yapmıyım diye haplar iğneler yaşayacak ömrü varsa her türlü tutunuyolar sağlıksızsa zaten tutunmaz düşer diyodu doktorum kaç doktor değiştirdim 2 düşük sonrası oğlumu kucağıma almama vesile olan doktor emekli oldu korkuyorum şimdi ben nasıl 2.çocuğu düşünücem yine aynı şeyler olursa diye