Olmazbebek Merhaba anneler bebeğim 19 günlük sütümle doymuyor aptamil mama kullanıyorum ama gaz yapıyor gaz yapmayan mama önerileriniz varmı
goktugmehmettt Olmazbebek Hippp canım tek gaz yapmayan mama valla ben kullanıyorum ama bebeğede bağlı bu kim önerdiyse hipp dedi aptamil en çok gaz yapan mama bide çok şişiriyo çocuğu şeker oranı çok yüksek bi mama malesef