birmelekannesiiiiii ayy ben doğum yaptıktan sonra 7 ay çektim. Hala daha ekmeği ve acıyı yediğim zaman hafif acı oluyor. Benim doğum açok ıkındıpım için olmuştu ama benimki acayip kötüydü oluk oluk kan akıyordu orası parçalanıyordu resmen tuvaletten çıktığımda gözlerim ağlamaktan kıpkırmızı şiş oluyordu o derece. Ama 7 ay içerisinde kendi kendine azalarak bitti. Haa tabi ekmeği kesince iyileşmeye başladı. Ekmek basurun en en en baş düşmanı. Ve kabız olmamaya bakın. Nr yazıkki ne kremler ne ilaçlar ne serumla ne fiiller neler neler kullandım ama hiçbiri çözüm olmadı. Kolay kolay ilaç tesir etmiyor. Sadece ekmeği hamur işimi yemeyin ve kabız olmamaya bakın çok katı yiyeceklerden de kaçının. Patates muz gibi şeyler kabız yapar mesela. Yemenize dikkat ederseniz azalarak bittiğini göreceksiniz inşallah. Çok geçmiş olsun 7 ay ne çektiğimi bir ben bilirdim bir Allah çok zor bir durum 😢