birmelekannesiiiiii Arkadaşlar özür dileyerek soruyorum ama hamilelikte basur oluştu ve şu 3 4 gündür afedersiniz büyük tuvaletimi yapamıyorum yaparken cam kesiği gibi keskin bir acı duyuyorum büyük ihtimalle çatlak böyle olupta evde uyguladığı bir yöntemi olan var mı?
Nilunas birmelekannesiiiiii ben doğuma gideceğim günden önce olmuştum 😅hemen doktoruma yazdım oda baticon al ılık suya dök otur içinde demişti ama siz eczacıya danışın krem felan verir gibi olmadı sağlık ocağına gidin geçmiş olsun
Mini_ka birmelekannesiiiiii geçmiş olsun mutlaka ilaç kullanın. Bende doğumdan sonra 6 7 ay çektim ara sıra hâlâ yaşıyorum bunu. Önce kabızlığı yenmek gerekiyor tabi
Domino birmelekannesiiiiii kabızlık yapacak yiyeceklerden uzak dur bol su iç. Bende doğum dan sonra oldu 20 gün çektim çok kötüydü yine arada olur 4 sene geçti aradan.😫 ben ilaç vs kullanmadım biri af edersin tuvaletten sonra içeri doğru ittir demişti öyle yaptım 20 gün sonra geçti ama acısı tarif edilemez. Şu an siskinlik var meme gibi 😞
Y-A-Annesi birmelekannesiiiiii bunu uygula rahatlatsin ve geçecek günlük 2.5-3 litre su iç katı şeyler yeme her akşam yatmadan sıcak suya otur 20-40dk arası orası gevsesin diye. Eczaneden hametan al orayı iyice kremle 3 güne geçiyor. Ben de çektim buradan biri Allah razı olsun bu kremi söyledi beni kurtardı. Mavi olanı al kremin.
Piraye2021 Bende bu sabah farkettim, sezaryen doğum yaptım ama 4 ay sonra basur olmuşum, kan görünce farkettim ilginç olansa kabız olmamıştım hiç 😟 ne yapılır bilmiyorum randevu talebi oluşturdum bekliyorum 😳
birmelekannesiiiiii Domino ah neler yapıyorum bir türlü geçmedi resmen acıdan kendimi yerlere aticam artık o dereceye geldim. Çok tesekkür ederim
anataraf1leoparbenim birmelekannesiiiiii pamuğa zeytinyağını döküp makat bölgenize koyun 3 4 gün sürekli kullanın bende de var bu şekilde yapıyorum basur olsugumda
Domino birmelekannesiiiiii doktora gitmen de iyi olur cnm. Cok geçmiş olsun biliyorum acısını yaaa. 😫
Y-A-Annesi birmelekannesiiiiii inşallah geçer kuzum ve WC gittiğinde de çok ıkınma çatlağı ilerletme sıcak suyu mutlaka yap onu da annem demişti rahatlatıyor orayı. Bildigin cam kesiği gibi evet ben WC gitmeye korkuyordum şükür şifa oldu inşallah geçer. Geçmezse de doktor olarak genel cerrah gideceksin muayene ediyorlarmış Allah’a yalvardım resmen o duruma düşmeyim diye makata bakıyor doktor onlar da krem veriyormuş zaten. İlerlemeden bol lifli şeyler de ye hoşaf iç kuru fasulye salata şeyler tüket. Ben korkudan yine olurum diye ekmek sadece sabah tuketiyorum akşam yemiyorum. Bimden kuru kayisi al aç karnin ağzına at su iç sonra kahvaltı yap. Allah yardımcın olsun
birmelekannesiiiiii Y-A-Annesi Vallahi korkulu rüyam oldu bacım tuvalete gitmek ıkınmak bir yana dursun büyük tuvaletim gelmesin diye dua etmeye başladım. Doktora gitmek istemiyorum evet o yüzden sordum buraya da. Onu yapayım vallahi Allah razı olsun artık dikkat etmek lazım yediklerime içtiklerime. İnsallah iyi gelir sifa olur tesekkur ederim 🌸❤
Biprensannesig Y-A-Annesi cok dogru ben bekarken catlak olusmustu genel cerraha gıttım elıyle muayene etti ve krem yazdı bazen hala tuvalette zorlandgmda krem suruyorum gecıyor
Kuzeysmoms birmelekannesiiiiii merhaba geçmiş olsun benım doğumdan sonra oldu makat çatlağı fitil kullandım geçti şükür
Y-A-Annesi birmelekannesiiiiii rica ederim ama gitmedikce kabızlık artıyor mutlaka gitmen gerekiyor. Suyu arttır hem sütüne hem kabızlığa iyi gelir zaten.