nurelem Bexero aşısına doktorumuz 2 yaşından sonra yaptırmamizi söylemişti, şuan 23 aylık ve yaptırmak istiyorum 2 yaş sonrasına bırakmak istemiyorum, yaptırsam sorun olur mu acaba?
Ness23 Ben uc aylıkken yaptırdım gecen ay.Guclu bır ası normalde dıger asılarda bir çay kaşıpı calpol verırken bunda 6 saat arayla dort kere verdım.Atesı cıkmadı ama agır oldugu ıcın huzursuzluk yaptı bızde.