Kızlar 9 aylık bebeğimin Hemogramında nötrofil değeri sürekli bi iniyor bi çıkıyor aylardır bu şekilde. Bulunduğumuz şehirde çocuk Hematoloji doktoru yok. En son 4 ay önce şehir dışında bi doktora götürmüştük . 500 altına düşmediği sürece sıkıntı yok dedi. Kanına da bakıldı korkulacak birşey çıkmamıştı çok şükür . Bugün bu değerine tekrar baktırdık 520ye düşmüş yine. Ne yapacağımızı şaşırdık . Doktor da yok burda. 500 altı olursa hastaneye yatış diye duymuştum ben. Aynı durumu yaşayan varsa Allah aşkına yazabilir mi 😔 Moralim sıfır şuan 😞