Kızlar bebeğim 1 yaşına girdi.. yemin ederim sinirden ağlıyorum. Kafayı yedim artık.
1-) Bebeğim doğdu doğalı omuzum da pış pış yaparak uyutuyorum. Desteksiz beşiğine yatırınca asla uyumaz. Denedim saatlerce ağladı bir türlü pes edip uyumadı bile.
2-) sık sık uyanıyor. Düzenli bir uykusu yok alarm gibi saati geldimi başlıyor ağlamaya hele geceleri sayamıyorum bile kaç kez kalkıyor. Birde şimdi yeni bir huy çıkardı son günlerde gce 01:00 - 01:25 sularında uyanıyor omuzumda pış pış yapıp uyutup beşiğine yatırıyorum saniyede kalmıyor ağlıyor hadi bir daha al uyut et 2 dk sonra hop bir bakıyorum uyanmış. Kucağımda dalsın diye 1 saat beklediğim oldu yatırınca kalkıyor. Delirmek üzereyim sonra uyuması ne mümkün. Mecbur ortamıza alıyorum orada yatmaya alıştı 3 gecedir böyle. Ne yapacam bilmiyorum daha gücüm kalmadı 3 gecedir saat sabahın 5’ine kadar ayaktayım uyumuyor. Eşimle benim aramda yatmasına alışmasına mı yanayım yoksa düzensiz uykularımıza mı yanayım. Her sabah saat 6 da kalkmamıza mı yanayım. En ufak tıkırtıya bile uyanıyor. Nefes sesime bile uyanıyor böyle bir şey olabilir mi ? Yakında uçarak yatağa yatacağım. Resmen odada halimizi görseniz. Yatağa otururken bile yavaşça ayağımı uzatacam aman ses çıkıpta uyanmasın diye şekilden şekile giriyoruz. Yatakta sağa sola bile dönemiyorum. Allah aşkına birisi söylesin Ne zaman bitecek ne zaman oh be diyeceğim. Varya bazen diyorum keşke bu kadar erken çocuk sahibi olmasaydım diye. Of ya bunaldım bıktım usanmadım artık😭
Artıı şöyle 9 a kadar çok değil uyumak istiyorum, sonra akşam 8-9 gibi yatağına yatırıp eşimle film izlemek istiyorum.