Sana yaşadıklarımı özet geçiyim.
Büyük oğlum kaka yapmış ben 2-3 saat değiştiremedim
Akşam yemeğini 9da yedirdim çocuğa
Banyo ettircem biri gelsede küçüğe baksa diyorum
Ayakta yedirdim, çağırdı gidemedim, oyun istedi oyuna kendimi veremedim küçüğe bakmaktan.
Şu an ne durumdayız biliyo musun geceleri büyüğe eşim bakıyor ki bensiz uyumayan çocuk gün içinde bile bana doğru düzgün sarılıp öpmüyor. İlk uyandığında sarılırdık 15 dk şimdi gittiğimde ağlıyor. Böyle içim parça parça yani