emills oglumuz01 Çamaşır makinesine atıyorum bende ama tiksincek bi durum yok ki bişey gelmiyo üstüne yani
Zeynepalya_ve_annesi anataraf1leoparbenim 3 cocukla evimi gorseniz bu evde cocuk yok dersiniz okbliyim çünkü…..robotunuzun oldugunuda niye yazdınız anlamadim noluyo robot olunca ev.mukemmel mi oluyo
anataraf1leoparbenim Zeynepalya_ve_annesi niye yazdım çünkü siz ayyy 3 çocukla ev ne olur biliyormusun hergün süpürge açmak lazım açmazsak 💩 götürür gibi yazmışsınız yani o yüzden 😉
Zeynepalya_ve_annesi anataraf1leoparbenim biye rencide edeyim oyle bi niyetim yok 3 gunde cok ben bekleyemem oyle
Zeynepalya_ve_annesi anataraf1leoparbenim siz oyle anlamak istediyseniz ben o manada söylemiştim cocuk olmasa bile ev tozlanir
Mariposa oglumuz01 önce elektrik süpürgesiyle bir güzel cekiyorum , kenarlarında kil saç teli varsa islak bezle temizliyorum sonra tek basına çamaşır makinasına atıyorum tertemiz oluyor
Krdlnmasal Abartısız hergün yıkıyorum makinada o yüzden sorun olmuyor çok takımtılıyım bu banyo lavabo konusunda 😅
Tubasahra anataraf1leoparbenim Ya hahhahaa millet yikanabilir beze ,pede gecti ben neler dusunuyorum dimi 😂😂
Tns1224 oglumuz01 gunluk süpürün haftada 1 makinaya atın neden igrenc olsun ki ozman ben hergun süpürürüm üstünü kil tuy kalmasın diye hafta da 1 de makina da yıkarım