HonKiPonKiDoNiNo canim bize de aynı teşhisi koydu doktor.zyrtec surup iciyor kizim.2.5 yasinda.iliadin vardi evde onu kullandim basta.5 gun kullaniliyor sadece,biraktim.sonra hep sterimar tarzi basit spreylerle idare ettik,aparatla cekince bi sekilde acikiyor sanirim.ama bu risonel de ilac degil mi,2 haftadir onu da kullaniyor musun? Bagimlilik yapmiyor mu acaba? Yani 3haftadan fazladir bir türlü geçmedi, öğlen artik birsey demiyor,surup biraz iyi geldi ama gece yatinca agliyor tıkandı diye,nasil gecicek bilmem.