Merhaba hanımlar kızım 23 aylık tuvalet eğitimine başladık, bugün 3. Gün. Konuşması gayet iyi kendini çok iyi ifade edebiliyor, öyle inat ve aksi bir çocuk da değil. Lazımlığa oturmayı da çok seviyor. Kızım ilk başlarda lazımlığa oturuyordu ama tuvaletini yapamıyordu. O günün akşamı yapabilmeye başladı. Ama sadece ben götürdüğümde çişi varsa yani tam o sıra denk gelirse yapıyor. Yoksa altına yapıyor ve asla öncesinde söylemiyor, sanki geldiğini anlamıyor gibi. Anlasa inat etmeyeceğini, söyleyeceğini biliyorum. Böyle olunca da acaba erken mi, kasları gelişmedi mi, yapamayacak mı diye düşünmeye başladım. Ama normalde bezliyken sabah hep altına yapmış olarak kalkan kızım bezi çıkardığımıdan beri geceleri tamamen kuru kalkıyor. Bu da çok kafamı karıştırıyor, demekki tutabiliyor diye düşünüyorum. Şimdi size sorum şu, bu şekilde çişinin geldiğini hiç söyleyememedi normal mi? Böyle mi oluyor bu tuvalet eğitimi?