Kızlar oğlum 18 gğn küvezde kaldı 1 aylık göz muaynesinde göz damarı kalım dediler geçmesi lazım küvezde havadan kaynaklı dediler 2 hafta sonraya randevu vermişlerdi. Bugün 2 hagta oldu gittim gene düzelmemiş düzelene kadar takip dedi 2 hafta sonra bidaha gitcem. Yani göz damar kalınlığı ne demek kalın olunca ne oluyır yaşayan var mı acaba??