Merhaba hanımlar 33 aylık bir kızım var 3 ay sonra da diğer çocuğum doğacak inşallah 6 aylık hamileyim şu an. Planlı ve isteyerek hamile kaldım kızıma bir kız kardeş olsun istedim çünkü benim kız kardeşim yok hayatım boyunca kız kardeşim olsa nasıl olurdu diye düşünmüştüm o yüzden hayalim iki kızımın olmasıydı ama erkek bebeğe hamileyim öyle nasip oldu, bu da beni biraz korkutuyor bu yaşıma kadar hiçbir yakınımın oğlan bebegi olmadı kuzenlerim onların çocukları falan hep kızdı erkek bebek nasıl olur hiç bilmiyorum o yüzden :) Cinsiyet farkı olduğu için ikinci bebekte de ilki gibi tecrübesiz mi olurum yoksa direkt anneliği benimsemiş olduğum için o şekilde 2 Çocukla hayatımıza devam mı ederiz acaba. İlkinde biraz lohusa sıkıntıları yaşamıştım sürekli ağlıyordum emzirirken boğazına süt kaçsa panikle çocuğu bırakıp ağlıyordum 10 15 güne geçti bunlar yeniden aynı şeyler mi olur acaba diye düşünmeye başladım. Kızım kıskançlık yapmasın diye daha çok onunla ilgilenmeyi düşünüyorum ama planlar çoğu zaman istediğimiz şekilde gitmiyor hayatını bitirdin mahvoldun diyenler var çevremde karmaşık hissediyorum sizin arası 3 yaş bebekleri olan annelerden tecrübeleri ile ilgili yorum bekliyorum.