expelliarmus Bebeğiniz ne zaman konuşmaya başladı anneler ? Kızım 6 aylık iki gündür ağzı laf dolu nene dede anne diyip duruyo. Tabi ki anlamını bilmeden söylüyo bizden duyduğu için tekrarlıyor ama anlamlı anne baba falan ne zaman der ? Sizin nasıl oldu böyle ilk sözcükleri söyledikten ne kadar süre sonra konuştu ? Merak ediyorum ilk çocuğum 😊❣️
alptoyyy expelliarmus tam bir yaşına kadar fazla bişey söylemiyordu bir yaşını geçti konuşmaya başladı şimdi 19 aylık babacım annem aşkım anne su baba gel ya da bişey isticegi zaman tam söylemese de ismini söylemeye çalışıyor dün mesela annem mis gibi dedi 💐
Dondurmalikahve expelliarmus Aynı zamanlarda böyle babıldamay başlamıştı. Normal konuşmayı derseniz anlamlı kelime 9 10. ayda bir kelime sonrası 1 yaşından sonra açıldı kelime kurması da 24 25 ay civarı oldu.
emineylem1 expelliarmus konuşur o yakında bizim ki de 1 yasian kadar anne baba nede dede Memo oyuncaginin adı gibi basit kelimeler söyledi .2.5 yaşında babası horlayinca geçen gün baba hayvan taklidi yapma dedi hala aklıma geldikçe gülüyorum:)))) :))))) :))))
Zlm expelliarmus 4 aylıkken anne diyodu 1 yaşında bence hala anneyi bı sevgi sözcüğü zannediyo 😄 bebeklerine sarılırken anneee diye sariliyo ben ona sarılırken annem diyorum diye severken öyle denir saniriyo
bombacimulayim Benim kızım babıldamaya çok erken başlamıştı . Şu an tam bir yaşında ve daaanım (canım), anne , baba ,ver , gel ,at ,dit (git) diyor
Mircet expelliarmus 6. Ayında başladı net söylemesi 8.5 aylıktı 😂 sonra devamı geldi şimdi 20 aylık dün gece eşim sert seviyordu sıkıştırıyordu.Baba bak sakın bi daha yapma dedi kaşlarını çatarak 😂
RuzgarGulsah Hemen hemen sizin aylarda başlamıştı 9. Ayda bilinçli bir şekilde söylemeye başlamıştı şimdi 16 aylık artık isteklerini söylüyor her duyduğu kelimeyi tekrar etmeye çalışıyor 3 kere cümle kurdu şimdiye kadar 😊
gulsene1998 bombacimulayim bizimkide 11 aylıktan beri yürüyor ama konuşma yok nasıl teşfik edebilirim siz ne yaotınız bennhrp konuşuyorum anlatıyorum şarkı söylüyorum kitap okuyoruz bqzen sık sık olmasada
bombacimulayim gulsene1998 doğduğu günden beri iletişim halindeyiz . Mutfakta iş yaparken , çamaşır asarken aklımıza ne geliyorsa her anımda yanımda ve sürekli yaptığım işi , elimdeki nesneyi ona anlatıyorum . Kesinlikle tv telefon bunlardan uzak tutuyorum .
mmek_2014 5 aylıkken gel dedi anlamlı bir şekilde. Sonra dede anne dedi. 14 aylıkken ikili cümle kurmaya başladı. Şu an 16.5 aylık derdini konuşarak anlatabiliyor artık 😊
Ssssraa 6/7 aylıkken aşkım diyordu😂😂 ya aklıma geldikçe severim o hallerini videoları duruyor. 2 yaşından biraz önce ¾ kelimeli cümlelere başlamıştı
Rainnnn expelliarmus bizimkide tam 5 buçuk aylıkken nnne ınne diyordu 6 aylık akşama kadar babababababa diye bağrıyo 😂 bide memama falan diyor 3 kelime şimdilik 😍🙏🏼