Kızlar benim bebeğim şuan 3 aylık 15 günlükken kolik olduğunu öğrendim çok gazlıydı süt ve süt ürünleri hiç tüketmedim gaz yapıyo diye şimdi biraz düzeldi peynir yiyorum sürekli ayran çok az bi iki kere içtim dünde bi bardak süt içtim normal diğer günler gibi oldu huysuzluğu artı bişey olmadı kakası da genelde pütürlü sarı çok nadir yeşil pütürlü yapıyo ama mukuslu kaka dedikleri nasıl oluyo bilmiyorum öyle farklı bi kaka da görmedim bu şekilde devam edebilir miyim artık süte yoğurda ?