Kızlar merhaba. 4 haziranda doğum günümüz var yeri ayarladım ama ikramlık süsleme bana ait. Strafor sütün lar yada farklı pasta sütünları arıyorum organizasyon şirketleri de 1000 TL diyo. Varmı daha uygun şekilde organizasyon şirketi tutan yada şu şekilde yap diyen? Çok kararsız kaldım 🤦♀️ her türlü fikirlere açığım