Kızlar bebeğim 3 aylık ve sürekli bir huzursuzluğu var ve uyanık olduğu anlarda emiyor emmiyorsa sadece ağlıyor vakit geçirmeye çalışıyoruz ama yok sadece ağlıyor çıldırmak üzereyim gaz sancılarımız 2-3haftador yok sayılır böyle bebeği olan anneler var mi