Aysgrle Kızlar 12 günlük bebeğim var sütüm az geliyor ek gida olarak mamada veriyoruz cünkü sarılık olmaya başlamıştı. Ama biberonun rahatlığına alıştı sanırım göğüsümle kavga ediyor ne yapmalıyım biberon vermesem ac kalıcak kaşıkla vermeyi denedim onu almadı
1anne1bebek Aysgrle canım benimde 20 gün inatlaştı bende inatlaştım zorla emdi şimdi geceleri veriyorum mama
AnneAslan Aysgrle lütfen beni dinle ve hemen biberonu çöpe at. 12 günlük bebek 30 ml sütle doyar. Mamanın biberondan akışına alıştığı için seni emmiyor hiç emmek istemeyecek. Bunu bebeğine yapma. Facebook ta emzirme sanatü diye bir grup var. Adminler emzirme danışmanı cok güzel yardım ediyorlar. Mamayı vereceksen de şırıngayla mama verme şekli var. Biberonu hemen bırakmalısın. 30 ml'den fazla mama veriyorsan eğer bebeğinin midesini şişirip büyütürsün. Gereğinden fazla uyur.
Nicemother Aysgrle canım şırıngayla beslemeyi dene. Benimki de biberonla mamayla büyüdü beni hiç emmedi seninki gibi kaşıkla verdiğimi inkar etti tok karnı ama yememiş gibi ağlamaları durmadı ...
Deletedmom019 Aysgrle biberona alıştıysa eczaneden silikon meme ucu alın phlips avent markası onunla sorun olmaz ikiside cok cok aynı nerdeyse ve cektikce de sütte gelir inşallah
Mustafa24_ Organık. Mamalardan kullanırsanız sızı emmekle sıkıntı yasamaz benım bebegımde aynı sekılde organık mama gecınce duzeldı hem benı emıyo hem mamayı yıyo bıberonla 😍😍😍
Eminedelice Bende sütüm geç geldiği için mama verdim biberonla sonra dönem dönem emsede hiç bir zaman emmeye alışamadı şimdi 3 aylığız emmeyi tamamen bıraktı sadece mama ile besleniyoruz😔
Aysgrle Eminedelice sağ göğüsümden biraz daha geliyor süt en fazla 5-6 dk emiyo sonra bırakıyo solu hele 2 dk zor emiyor iki göğüsten toplam 25-30 kadar süt cıkıyor onunlada doymuyor cocuk umarım bırakmaz
hamzamom Eminedelice aynı şeyi yaşıyorum. Sağıp vermeye çalışıyorum ne emse kar diye. Ama onun emmesi gibi olmuyo günden güne azalıyo sütüm
iraz90 Eminedelice ben daha 2 gunlukken sarilik basladigi icin mamaya basladik ama devamli emzirdim sutum doyurmadigi icin mamayi artirdim doydugu icin simdi meme istemiyor bizde3 ayligiz
Eminedelice Ama bir biberon varmış yaklaşık 200 tl anne göğsü şeklinde ve zor emiliyor belki o işe yarayabilir ben bunu çok geç öğrendim😔 mimijumi diye bi biberon bakabilirsiniz
elfdfn Eminedelice valla hiç birine inanmayın ben medela calma getirttim param boşa gitti resmen bebeğim tuttu evet gerçekten bebek çektikçe geliyor sütte ama emerken cukcuk ses geliyor hep hava yutturdu anlıyacağınız karnı kocaman şişmişti. Bi kez kullandım ve daha da kullanmadım dediğinz biberonu da alacaktım sonra aynısı olur pişman olurum diye vazgeçtim
Aysgrle 1anne1bebek bende inatlaşıyorum kızarıyo ağlarken kafasını iktiriyo bende sağmaya başladım bugun öyle verdim sütü bikaç kere bi hafta küvezde kaldı orda alışmış iyice biberona😔
1anne1bebek Aysgrle benim bebeğim de aynıydı küvezde kalmadık ama sütüm hemen gelmediği için mecburen biberon verdik eğer sağlık ocağın yakınsa ebeler emzirme desteği veriyor
Melikeakiner [bilinmeyen] Nişasta var içeriisnde kabızlık yapıyor. Organik diye basıyolar mamalara nişastayı. Anne sütü doğaldır, organik değil zaten. Anne sütüne yakın mama seçilmeli.
kiliclar [bilinmeyen] süt arttırıcı kullanabilirin lactamil var birde kaşıklı biberonlar var onlardan alıp ver mamayı ben ilk zamanlarda bununla verdim aptamili sonra normal biberona geçtim
Yagiz1616 Aysgrle ben doğduğu günden itibaren golden goat verdim biberonla verdim dr browns biberon kullandım 13 aylık hala gem emiyor hem mama yiyiyor