yemek saatimiz tam bir facia önlük takmama rağmen içine kadar heryeri yemek oluyor bazen benim saclarım bile🤭 mama saati mi savaş saati mi belli değil 2 kaşık yutacak diye ardından tüm mutfağı temizlemem gerekiyor sizdede böyle mi ya? Bende mi sorun var yediremiyor muyum diye düşünüyorum bazen😬 gerçi benim kızda sagolsun agzını açmayarak bana çok yardımcı oluyor😂