Ayskem Kızlar bugün anne kartımı kullanmak istedim fakat geçersiz kart yazısı çıktı başına gelen var mı aktifde kullanıyorum
Deletedmom0099 Ayskem 1,5 senedir kullanıyorum hiç başıma gelmedi ibb beyaz masayı arayın bilgi verirler muhtemelen
Ayskem Deletedmom0099 bende aktif olarak kullanıyorum 9 ay oldu ilk defa böyle oldu anlamadım belki başına gelen vardır
minikoglum28 Ayskem Hiç bilmiyorum canım ilk defa duyuyorum. Sosyal yardım ile ilgili birşey olabilir ama emin değilim