Birkaç kişiden duyduktan sonra doktora sordum ve genelde öyle oluyor hatta 2. İlk bebekten de erken doğuyor lafını duyunca baya büyük hayal kırıklığı yaşadım.
Böyle bir durum yaşayan oldu mu sevgili prematüre anneleri? Ya da ilk bebeği prematüre olup 2. Bebeği vaktinde doğan anneler var mı aramızda? Bir ses verin😔