Annesinin_kuzusu00 bizdede aynı durum var, göz teması canı isterse kuruyor canı istemezse kurmuyor. İsmine seslendiğimde bazen bakar bazen bakmaz. Bende en yakın zamanda hekime götüreceğim. Geçenlerde ailemle oturup konuştuk annem babam eşim. Tek birşey mantıklı geldi, benim oğlum çok inat ve hareketli bir çocuk. Evde sürekli ediz fırını açma, masanın üstüne çıkma, tv yi sallama, prizle oynama gibi sürekli tenkitte bulunuyordum haliyle bi süre sonra beni duymak istememeye başladı, kulaklarını kapatıyordu bi dönem 18 19 20. Aylarda. Son 4 5 aydır da seslendiğimde bakmaz oldu, işine yarar birşey söylersem dönüp bakar, dinler, komut alır ( ediz elmayı al) elmayı sevdiği için bu şekilde denedim. Sizinde bebeğiniz hareketli mi ve sürekli müdahale mi ediyosunuz? 3 4 gündür daha sakin davranıyoruz, daha ılımlı olmaya başladı gibi bizde durum böyle.