aslansmomm bende 5 ay süt ürünleri, yumurta, et tavuk balık domates salça kuruyemiş olmadan besledim. Çok sükür yavaş yavaş diyet açıyoruz. Zor bir süreç ama çoğunlukla geçici. Paketli olan hiçbir şeyi yememeniz gerekiyor. Sütünüzün azalmaması için bol yeşillik, su, bulgur, soğan, dereotu tüketebilirsiniz. Tatlı ihtiyacı en zorlayan ben un helvası, su muhallebisi, sütsüz yumurtasız kek gibi şeyler yaptım. Diyetinizde kaçak yapmamaya dikkat edin mutlaka. Çok geçmiş olsun umarım çabucak atlatırsınız.