Kizlar 3 gun sonra 8 aylik olacagiz. Bebegim 4 dis cikardi ust 2yi cikarali 2 hafta oldu. Dis huzursuzlugu bitti nesesi yerine geldi uykusu duzeldi derken 2 gundur surekli agliyor hic biseye tahammulu yok. Atak haftasi mi desem. Ama daha once hic atak haftalarinda huzursuz olmadi hatta her zaman gulen mutlu bir bebekti boyle huzursuz oldugu cok coo nadir. Birturlu anlamadim carede bulamadim var mi bu aylarda basina boyle seyler gelen?