Ftmazgr bnmde sütüm azdı bebeğimş kontrole kötürünce 10 gün bıyunca hiç kilo almamış ve o gün çok üzülmüştüm çocuğu aç bıraktım die ve baya azaldı şuan 20 cc zorla çıkıyo desem yeridir mama veriyorum bende bazen oluyo iki saatte 60 bazen 90 veriyorum aslında saat başına 30 ss koyuyorum doktora götürdür ne kadar isterse o kadar verin dedi zaten doymayınca emziği alıyo hemen ama doyunca atyo istemiyo bazen 120 verdiğim bile oluyo bizde 47 günlüğüz yani saat geçtkçe artıyo ss ama tabi bebeğinizede bağlı benim bebeğim biraz kilolu doğdu ondan yetmiyo sütümde o yüzden yetmiyodu zaten ama zaten sizde kontrol edin 60 ss verince gazını çıkarırken fazlasını çıkarmıyosa o kadar alıyodur midesi demekdir zaten bu zamanda 90 150ss alabiliyo mideleri