Tugba6336 maalesef bende folbiol kullandım 3 ay boyunca,, daha sonra zararları ile ilgili makalelere denk geldim, ikinci gebeliğimde hiç kullanmadım doktorum sorunca da polemiğe girmemek için kullanıyorum dedim, hangisi diye sordu folbiol dedim, ne yaptın yaa onun dozu çok yüksek hemen bırak dedi bir daha yıkıldım
folbiolu yazan da doktor bunu söyleyen de doktor sonra tıp ve bilime güvenin !
Hayır bilim çok değişken ve deneme yanılma yöntemiyle hareket ediyor bu yüzden körü körüne inanmamak lazım, farklı görüşlere de başvurmak önemli