Semire Merhaba hanımlar kızım 38 haftalık doğdu 3 kilo boy 49 baş 33 bası küçük mu normal mi korkuyorum. Sonuçta diyorum 40 haftada tabiki daha büyük olurdu. Internette 34 35 deniliyor da. Sizinkil3r nasildi
ikimelekannesiiiii Semire benimkide 38 haftalik dogdu 3 kiloydu bas cevreside 34 du normal canim baş çevresi
Semire NilAsyaMom ekstra birşey demedi kadın doğum dokturu bazen 1 2 hafta geri goruyordu normal diyordu
Dondurmalikahve Semire Tabi genetik olabilir valla benim kafamda küçük oğlumda bana çekmiş. Zaten ayına göre normal davranışları varsa normal karşılanıyo
Gamze00777 Semire benim kızım 38 de geldi 34 baş çevresi. Şuan 11 aylık olacak hala düzenli bi şekilde takipteyiz. İhmal etme iyi bi doktor belirle ona gidin hep