tugbac Kızlar hamile olduğumu öğrendiğim gün sigarayı bıraktım. 9 ay boyunca başkasının içtiği yerde bile durmadım. Simdi bebeğim 41 günlük oldu. Emzirirken de zararı var mı? Günde 1 taneden fazla içmiyorum.
anneyimbennnnn tugbac ya tabi ki içmemek daha iyi olur ama bende içiyorum bırakamadım hamileyken de bi kaç kere içtim şu an da da içiyorum 4 aylık kızım. Ben araştırdım emzirirken içince 1.5 saat emzirmemek gerekiyor koku yapıyormuş bebek memeyi bırakıyormuş o yüzden yoksa bi zararı yok
Omom tugbac yani tabi ki zararlı ☺️ Ben de içiyorum bir iki tane ama benimki büyük tabi. Yine de doğru bir şey değil
Balkupum2505 tugbac doktorumuz keeinlikle içme demisti bana.. babada içiyosa en az 5 saat yaklasmasin demisti
Yagmurunbebegi tugbac sigara her zaman zararlı hazır bırakmışken bırak süte de geçiyor zamanla kokusu rahatsz ederse emmeyi de bırakablir bebiş
tugbac anneyimbennnnn zaten anca bebegim uyurken 1 tane içebilirim, o da 2 saate kalkmış olsa bir zararı yok yani 😊
tugbac Omom her gün içmiyorum zaten insan stresten psikolojik olarak ihtiyaç duyuyor. Yorgunluktan bi kahve sigara yapmak istiyor.. yoksa aslında içmesem de olur
tugbac Balkupum2505 5 saat mi 😬 zaten akşam 7de geliyor, yemek yiyip sigara iciyor, sabah ise gidiyor. Genel olarak çocuğa hiç yaklaşamaz öyleyse 🤣