Kızım diş çıkarana kadar ne versem yiyordu ama diş çıkarmaya başladıktan sonra geçici bir durumdur dedim üstüne düşmedim ama bunu huy haline getirdi ağzına ne verirsem vereyim ağlama krizlerine giriyor ve hiç bir şey yemek istemiyor çorbalar dahil pütürtülü ne yerse atıyor önerisi olan var mı nasıl yemeği devşirebilirim