Herkese merhaba. Oğlum 2 yaşında artık montessori yatağa geçmek istiyorum. Mağazaları gezdim ama kararsız kaldım. Aslında aldığım şeyi büyüdüğünde de kullanabilmesini istiyorım o nedenle çatısız modeller daha cazip geliyor. Çok kararsızım. Kullanıp deneyimlerini paylaşmak isteyen var mı? ☺️