israks Prens_annesi2110 canim brnimkide yemiyordu malesef 11 aylik oldukca yavas yavas yiyor ondan once 2 3 kasikta olsa zorla veriyordum ve yogurtncorbasi tarhana corbasi yapiyordum birsure sonra duzelir insallah
Prens_annesi2110 israks benimkide 9 aylık cnm ne dedilerse yaptım meyveli yaptım hurmalı yaptım sade yaptım yokk inşallah zamanla yer 🙄🤔