Sudee96 göğsüne bakıyorum sıcaklığı gayet iyi yazın bile kat kat giydirirsek nasıl bağışıklığı güçlenecek ki bu çocukların, her yaz hasta olurlar bu gidişle ateşi de 36 hep üşümez diyorum ama yok anlatamıyorum bu sefer hastalanırsa o çocuk sana biliyom diyen bi baba yav ben çocuğumu bilerek hastalandiracak kadar cani miyim